یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۲
«تغذيه براي ورزشكاران» مکتوب شد

كتاب «تغذيه براي ورزشكاران؛ راهنماي كاربردي تغذيه براي سلامتي و عملكرد ورزشي» از سوي گروه تغذيه كميته بين‌المللي المپيك به قلم «لوئيز بروك»، «اد كوئيل‌كويل» و «ران موان» و ترجمه دكتر محمد فرامرزي و حسين شيرواني به زودي منتشر مي‌شود.\

روبن شاهورديان، مدير انتشارات علم و حركت، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: اين كتاب داراي اطلاعاتي است كه به ورزشكار براي انتخاب آگاهانه مواد غذايي در شرايط گوناگون در تامين نيازهاي تغذيه‌اي آنها كمك خواهد كرد.

وي گفت: مطالب اين كتاب در 15 فصل تنظيم شده است كه «فوايد تغذيه مطلوب»، «نيازهاي انرژي و كنترل وزن»، «نيازهاي سوختي براي تمرين و برگشت به حالت اوليه» و «ويتامين‌ها و مواد معدني»، و «آنتي اكسيدان‌ها براي تمرين» عنوان برخي از فصل‌هاي اين كتاب به شمار مي‌روند.

شاهورديان گفت: كتاب «تغذيه براي ورزشكاران؛ راهنماي كاربردي تغذيه براي سلامتي و عملكرد ورزشي» از سوي انتشارات علم و حركت در شمارگان 3000 نسخه، 64 صفحه و بهاي 15000 ريال روانه بازار نشر خواهد شد.

وي افزود: كتاب «تمرينات پيلاتس براي دوران حاملگي و پس از آن» نيز از سوي اين انتشارات مراحل انتشار را مي‌گذراند.

شاهورديان اظهار داشت: اين كتاب براي خانم‌هايي ترجمه شده است كه مي‌خواهند دوران بارداري سالم و شاد را بدون اين كه به خود و فرزندشان لطمه‌اي بزنند، پشت‌سر بگذارند.

وي افزود: استفاده از نكات اين كتاب، در طول دوران بارداري كه فرزند دوره رشد و تكامل صحيح و مناسبي را طي مي‌كند، مادر را هم از نظر روحي و جسمي سالم، تندرست و قوي مي‌کند و در نهايت زايمان سهل و راحتي را نيز تجربه خواهد کرد.

شاهورديان با اشاره به اين كه مطالب اين كتاب در دو بخش و 10 فصل تنظيم شده است، گفت: اصول اساسي پيلاتس، پيلاتس و دوران حاملگي، سه ماهه اول، دوم و سوم بارداري و پس از زايمان، عنوان برخي از فصل‌هاي اين كتاب به شمار مي‌روند.

كتاب «تمرينات پيلاتس براي دوران حاملگي و پس از آن» در شمارگان 3000 نسخه، 144 صفحه و بهاي 30000 ريال در بازار نشر عرضه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط