یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۳
ویرایش جدید مجموعه "پا به پاي آفتاب" در  8 جلد منتشر مي‌شود

مجموعه 6 جلدي "پا به پاي آفتاب؛ گفته‌ها و ناگفته‌ها از زندگي امام خميني(ره)"، نوشته اميررضا ستوده، توسط موسسه نشر پنجره به چاپ ششم رسيده است. نویسنده این مجموعه همچنين از انتشار ويرايش جدید کتاب های "پا به پاي آفتاب" در آينده‌اي نزديك و در 8 جلد خبر داد.\

 ستوده، نويسنده این مجموعه در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، درباره اين مجموعه گفت: ويرايش اول "پا به پاي آفتاب" در سال 1373 و در قالب چهار جلد منتشر شد. ويرايش دوم اين مجموعه نيز با 6 مجلد در سال 1381 به چاپ رسيد.

وي افزود: مجموعه 6 جلدي "پا به پاي آفتاب"، با محوريت بررسي سيره نظري و علمي امام‌خميني(ره) از ديدگاه نزديكان و ياران ايشان تدوين و منتشر شده است.

نويسنده كتاب "جلوه‌های معلمی امام خمینی (ره)" تصريح كرد: قسمتي از اين مجموعه، شامل خاطرات خانواده امام‌خميني(ره) از كودكي تا رحلت ايشان است. "خاطرات اعضاي دفتر امام در قم، نجف، پاريس و جماران"، "خاطرات ياران،‌ دوستان و شاگردان امام" و "خاطرات تيم پزشكي امام از زمان ورود ايشان به تهران در سال 1357 تا رحلت" از موضوعات مهم مطرح شده در مجموعه 6 جلدي "پا به پاي آفتاب" هستند.

ستوده خاطر نشان كرد: اطلاعات و خاطرات مندرج در اين مجموعه از آرشيو صداوسيما، روزنامه‌هاي كثيرالانتشار و مصاحبه‌هاي اختصاصي با نزديكان و دوستان امام‌خميني(ره) گردآوري شده‌اند.

وي در پايان از انتشار ويرايش سوم مجموعه "پا به پاي آفتاب" در آينده‌اي نزديك خبر داد و افزود: اين مجموعه در ويرايش سوم، در قالب 8 جلد به چاپ خواهد رسيد.

مجموعه 6 جلدي "پا به پاي آفتاب؛ گفته‌ها و ناگفته‌ها از زندگي امام خميني(ره)" در قطع وزيري‌ با شمارگان 4هزار نسخه و بهاي 60هزار ريال،‌ توسط موسسه نشر پنجره به چاپ ششم رسيده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط