پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۰:۰۹
«چه دير» زود آمد

«چه دير»، عنوان جديد‌ترين رمان «مه‌كامه رحيم‌زاده» است كه به تازگي از سوي انتشارت «ققنوس» روانه بازار كتاب شده است. اين رمان درونمايه‌ای اجتماعی، عاطفی دارد و به شیوه رئال روايت شده است./

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، رمان «چه دير» نوشته «مه‌كامه رحيم‌زاده» است كه زمستان امسال(۸۷) توسط انتشارات «ققنوس» به چاپ رسيده است.

«مه‌كامه رحيم‌زاده» درباره موضوع اين كتاب به خبرنگار ايبنا گفت: رمان «چه دير» داستان آشنايي زن و مرد ميانسالي است كه در ازدحام بي‌نهايت يك شهر و در تنگناهاي پيچ در پيچ زندگي، با روحياتي بيگانه از هم، يكديگر را پيدا مي‌كنند.

وي افزود: اين دو انسان در كنج راستين محبت و در گلوگاه صداقت، عشقي ممنوع را تجربه مي‌كنند و به آرامشي نسبي دست مي‌يابند؛ اما...

رحيم‌زاده توضيح داد: اين داستان همچنين با ارایه پاسخ‌هایی به این پرسش كه «چه نيرويي مي‌تواند اين دلبستگي را كه هر دو پرستش‌وار به آن نياز دارند، از آنها بگيرد؟» ادامه مي‌يابد.

اين نويسنده در ادامه با اشاره به سبك و شيوه نگارش اين رمان اضافه كرد: «چه دير» در فضايي كاملا رئال روايت شده است و تنها فرق آن با يك اثر کلاسیک رئالیستی آن است كه از چند زاويه ديد نوشته شده است.

وي درباره نوع بيان داستان از زبان راوي‌هاي متفاوت گفت: راوي در بسياري جاها ضمير اول شخص است و در برخي جاها به صورت دوم شخص (خطاب به تو) درمی‌آید. در حالي كه راوي داناي كل هم در داستان داريم.

رمان «چه دير» نوشته «مه‌كامه رحيم‌زاده» زمستان امسال (۸۷) از سوي نشر «ققنوس» به بازار آمده است. 

اين كتاب ۲۱۵ صفحه است و به شمارگان ۲۲۰۰ نسخه با قيمت ۳۲۰۰ تومان در بازار عرضه مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها