یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۰
نشست «نقد داستان»  با حضور رضا رهگذر

نشست «نقد داستان» حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، سه‌شنبه ۱۷ دی‌ با حضور رضا رهگذر در سالن نشست‌های شعر و داستان حوزه هنري برگزار می‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در این نشست داستان‌های «مرد زنگوله‌دار» اثر «آلرو پالاتزتی» و «جای پا روی برف» نوشته «ماریو سولداتی» كه دو داستان کلاسیک از دو نویسنده مطرح ایتالیایی‌اند، نقد و بررسی می‌شوند. 

نشست‌های «نقد داستان» که بیش از سه سال از فعالیت آن می‌گذرد، هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۵ در سالن نشست‌های مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود و در آن آثار شرکت‌کنندگان و نيز آثاری از نویسندگان مطرح جهان نقد و بررسی می‌شود.

از تاليفات رهگذر مي‌توان به «ماجراي سپاه فيل»، «داستان زمزم»، «آنك آن يتيم نظركرده»، «روزنه‌اي به رهايي» و «روزگار دراز رنج»‌ اشاره كرد.

«شب رويش غنچه نور»، «در مسير تندباد؛ بررسي بيست سال ادبيات داستاني دفاع مقدس ويژه كودكان و نوجوانان» و «پيامبري كه دوست بچه‌ها بود»، از ديگر آثار رهگذر هستند.

علاقه‌مندان حضور در اين نشست مي‌توانند در ساعت و روز یادشده به حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي به نشاني خيابان حافظ، نبش خيابان سميه مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها