چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۰
سریزدی و دو کتاب نوآورانه برای کودکان

«برزو سریزدی» نویسنده، از انتشار دو کتاب ویژه کودکان با عنوان «من و سبزی‌ها» و «من و حیوانات دریایی» خبر داد. این نویسنده معتقد است در این کتاب‌ها با ایجاد حس همزاد پنداری میان کودک و جانداران، دست به نوعی فعالیت نوآورانه زده است./

سريزدي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با بيان اين مطلب افزود: در این مجموعه که پیش از این دو جلد از آن با عنوان «من و حیوانات» و «من و میوه» منتشر شده است، کودک،با استفاده از قابلیت مطالب و نیز گونه گرافیکی کتاب، خود را به جای جاندار مورد نظر قرار می‌دهد و به نوعی همزاد‌پنداری و ارتباط با جانداران دست می‌زند.

به گفته سریزدی، این مجموعه را نشر «اشک» منتشر می‌کند و تصویرگری آنها را علیرضا جلالی‌فر بر عهده دارد.

این نویسنده همچنین از اتمام رمان پلیسی خود خبر داد و افزود: اين كتاب حال و هوايي چون مجموعه كتاب‌هاي «شرلوك هلمز» سر آرتور کانن دویل دارد. فضاي قتل‌هاي سریالی فضاي غالب اين رمان است و سعي داشته‌ام حس كشف و شهود را در اين اثر به طور گسترده ارايه دهم. ‌حس ترديد در اين رمان به طور پيوسته جريان دارد.

به گفته سريزدي اين رمان مرحله ويرايش را پشت سر می‌گذارد.

سريزدي همچنين نگارش كتابي با عنوان «ديروز، امروز، فردا يا هر روز ديگر» را به پايان رسانده و آن را براي نشر به ناشر سپرده است.

وي درباره اين كتاب گفت: «ديروز، امروز، فردا يا هر روز ديگر» تا حدود زيادي زمينه فلسفي دارد و به بررسي موضوعاتي با عنوان رازهای زندگي می‌پردازد.

سريزدي تصريح كرد: در اين كتاب سعي داشته‌ام تجربه‌هايي را در قالب راهكارهايي براي زندگي بهتر ارايه دهم و معتقدم اين راهكارها هرچه ساده‌تر ارايه شوند، بيش‌تر به كار مخاطبان می‌آيند.

وي تاكيد كرد: با وجود تجربي بودن اين اثر و پرداختن به واقعيت‌ها، مجموعه‌ها حالت داستاني خود را حفظ مي‌كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها