چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۵
دغدغه‌هاي آن دنيايي انسان در  «حيات پس از مرگ»

چاپ سيزدهم كتاب «حيات پس از مرگ» نوشته علي‌محمد اسدي، از سوي بوستان كتاب تجديد چاپ شد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر تحقيقي درباره حيات برزخي انسان‌ها، از سال 1361 كه جزوه‌اي كوچك بود، با استقبال عمومي مواجه و اين امر باعث شد در مدت كوتاهي بر موضوعات آن از معتبرترين متون اسلامي اضافه شود و ضمن ترتيب گفتارها و سبک نگارش شيواتر، كه حاصل صدها ساعت تلاش و تحقيق بود، تا سال 1375، هفت نوبت و در مجموع در بيش از پنجاه هزار نسخه توسط «مركز انتشارات دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم» به چاپ برسد. 

توجه به مباحث و موضوعات «حيات برزخي» در اين كتاب، اثري بسيار شگرف در خودسازي معنوي انسان دارد و به شيوه‌اي نيكو، بشارت و انذار كه از اهداف مهم رسالت پيامبران الهي است را در دل‌ها زنده مي‌كند. 

كتاب «حيات پس از مرگ» با استناد به آيات، روايات و منابع معتبر ديني، به بررسي «حيات برزخي» پرداخته و «ماهيت برزخ»، «آیات و روایات برزخ»، «ترسيمي از حيات برزخي»، «تجسم عمل»، «مكان برزخ» و «پرسش قبر» از مباحث اين كتاب به شمار مي‌رود.
 
اين اثر در 10 فصل تنظيم شده است. فصل اول در آستانه ورود (انديشه مرگ، مرگ چيست و مأموران مرگ) و فصل دوم برزخ چيست، نام دارد. فصل بعدي نيز برزخ در آيينه وحي است و عناوين ديگر فصول آن از اين قرارند: برزخ در آيينه عترت، ترسيمي از حيات برزخي، وادي برزخ، تجسم عمل، پرسش‌هاي برزخ، پاداش‌ها و كيفرها، در آستانه دوزخ. 
 
اين اثر در پايان  فهرست آيات، فهرست روايات، فهرست اعلام، فهرست نمايه‌هاي موضوعي و فهرست منابعرا شامل می شود. 

چاپ سيزدهم كتاب «حيات پس از مرگ» در شمارگان 2000 نسخه، 207 صفحه و بهاي 24000 ريال راهي بازار كتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط