شنبه ۷ دی ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۵
اميدوارم قصه‌هاي خيلي قشنگ، آغازگر جريان تازه‌اي شود

مجيد ملامحمدي، نويسنده كودك و نوجوان و برگزيده همايش كتاب سال ولايت، معتقد است علت انتخاب شدنش در اين همايش، نگاه موضوعي به زندگي ائمه(ع) بوده است.

ملامحمدي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين‌كه كتاب «قصه‌هاي خيلي قشنگ»، مجموعه‌اي از 14 كتاب در موضوعات مختلف است كه پيش از اين به صورت تك‌جلدي در قطع جيبي به چاپ رسيده بود، گفت: براي اولين بار است كه زندگي ائمه(ع) به شكل موضوعي بازنويسي مي‌شود.

وي، ارزش كار و تلاش، گذشت و بخشش و ارزش صدقه را از جمله موضوعات مطرح شده در اين كتاب دانست كه داستان‌هايي درباره آنها ذكر شده است و افزود: در هر يك از اين موضوعات شش يا هفت داستان زيبا از زندگي چند تن از ائمه(ع) با نثري روان بازنويسي شده است.

ملامحمدي ادامه داد: در اين كتاب همچنين به موضوعاتي پرداخته شده كه تا كنون مورد توجه نبوده، مانند محبت به غيرمسلمانان كه درباره آن داستان‌هايي از مهرباني چند تن از ائمه(ع) به يهوديان و مسيحيان ذكر شده است.

وي اظهار اميدواري كرد كتاب قصه‌هاي خيلي قشنگ، آغازگر جريان تازه‌اي در حوزه ادبيات كودك و نوجوان شود و ادامه داد: اميدوارم ساير نويسندگان كتاب‌هايي مانند اين اثر يا بهتر از آن را خلق كنند. 

كتاب قصه‌هاي خيلي قشنگ، برگزيده دهمين همايش كتاب سال ولايت به قلم مجيد ملامحمدي و محمود پوروهاب از سوي انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط