دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
بیستمین جشنواره سراسری «شعر غدیر» در بناب فراخوان داد

بیستمین جشنواره سراسری «شعر غدیر» در بناب در دو بخش فارسی و ترکی آذری فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌شرقی، جشنواره سراسری «شعر غدیر» در بناب شامل کنار برکه زمزم، ندای آسمانی رسول الهی بر جهاز شتران، منشور بطلان ظلمت آسیب‌های اجتماعی در سایه‌سار کلام علی علیه‌السلام، پرورش و سعادت فرزندان در سبک زندگی علوی، گسترش جامعه اسلامی با فرزند آوری در آموزه‌های علوی، بانگ نهج‌البلاغه در کلام شعرا، جاودانگی عشق حضرت زهرا سلام الله علیها در حیات علی علیه‌ السلام و تفسیر ولایت در رفتار و کردار علوی است.
 
این جشنواره در دو بخش فارسی و ترکی آذری برگزار می‌شود و هر شاعر می‌تواند سه اثر در هر بخش از طریق سامانه الکترونیک جشنواره به آدرسwww.bonab.farhang.gov.ir ارسال کند.
 
پس از درج مشخصات کامل و الصاق عکس در فرم، اشعار الزاما به صورت تایپی با پسوند doc و فونت 14 و با خط blotus در قسمت مربوطه الصاق شود.
 
به اشعاری که در موضوعات مراثی و خارج از موضوعات اعلام شده باشد و اشعاری که توسط شاعران در سال‌های گذشته ارسال شده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 
علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا سی‌ام آذرماه جاری ارسال کنند. اختتامیه و اعلام نتایج شب ولادت امام علی علیه السلام خواهد شد.

یادآوری می‌شود، این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌شرقی و انجمن‌های ادبی بناب برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها