سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
وزیر فرهنگ در پیامی درگذشت مجتبی گلستانی را تسلیت گفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مجتبی گلستانی نویسنده، منتقد ادبی و خالق اثر «واسازی متون جلال آل‌احمد» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در پیامی به مناسبت درگذشت مجتبی گلستانی نوشت:
«خبر درگذشت نویسنده جوان و منتقد ادبی، مرحوم مجتبی گلستانی موجب تاثر شد. با تسلیت فقدان این مترجم و نویسنده فرهیخته به خانواده و دوستان آن مرحوم، از خداوند منان برای روح آن عزیز سفرکرده آرامش و آمرزش و برای بازماندگان محترم صبر و بردباری آرزومندم.»

مجتبی گلستانی، نویسنده و منتقد ادبی و خالق اثر «واسازی متون جلال آل‌احمد»، که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فیروزآبادی در شهرری بستری بود، صبح روز دوشنبه ( ۲۸ تیرماه) در ۴۰سالگی درگذشت.

مجتبی گلستانی متولد سال ۱۳۶۰ نویسنده، مترجم و پژوهشگر حوزه فلسفه و نقد ادبی، دارای مدرک دکتری فلسفه‌ اخلاق بود. او در قامت کارشناس ارشد حوزه فلسفه، اندیشه و نقد ادبی با رادیو همکاری داشت. از آثار مرحوم گلستانی می‌توان به «واسازی متون جلال آل‌احمد» و «درآمدی تصویری بر اخلاق» اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها