سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
دور ششم پویش کتابخوانی پویا به خردسالان اختصاص یافت

ششمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» با محوریت مجموعه «ببعی و ببعو» ویژه خردسالان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ششمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات «کتاب نبات» و با محوریت مجموعه کتاب «ببعی و ببعو» از دهم تیرماه ۱۴۰۰ شروع به‌کار می‌کند.
 
این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه خردسالان بوده و در پنجمین دوره خود به سراغ مجموعه دوست‌داشتنی و پرطرفدار «ببعی و ببعو» رفته که پویانمایی تولیدشده در شبکه پویا است و این کتاب را محور این دوره از پویش قرار داده است.
 
مجموعه چهارجلدی «ببعی و ببعو» با عناوین «جشن تولد»، «جواهر خانم» و «کیک تولد» برای اولین بار در ایران به‌صورت کمیک برای خردسالان طراحی شده است. جلد آخر این مجموعه با عنوان «حالا بازی»، بازی‌ها و مهارت‌هایی را برای کودکان به همراه دارد و این مجموعه دوست‌داشتنی را از «دیدنی» به «خواندنی» تبدیل کرده است.
 
مهلت شرکت در این پویش از دوازدهم تیرماه تا دوازدهم مرداد‌ماه ۱۴۰۰ است و جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۲ را به ۱۰۰۰۹۰۰۰۷ ارسال کرده، یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها