یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
1500 نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی قزوین اهدا شد

سازمان اسناد و کتابخانه ملی با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های عمومی، ۱۵۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی قزوین اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، در راستای اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های عمومی، ۱۵۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اهدا کرد.

فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ضمن تقدیر از مجموعه مدیریتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در این باره گفت: جهت غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی با همکاری و مساعدت رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان، تعداد ۱۵۰۰ نسخه کتاب ارزشمند به مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت منابع اطلاعاتی در کتابخانه‌ها و در راستای مجموعه‌سازی منابع مبتنی بر نیاز مخاطبان و خط مشی کتابخانه‌ها، کارشناسان این اداره‌کل با حضور در مرکز مبادله نسبت به انتخاب کتاب‌ها اقدام کردند. کتاب‌های اهدا شده در موضوعات مذهبی، دفاع مقدس، کمک‌ درسی، کودک و نوجوان و عمومی است. 

یادآوری می‌شود، پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» از طرح‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی و ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه‌ها و معرفی کتابخانه‌های عمومی به صورت مداوم اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها