پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
معرفی 196 کتابخانه عمومی در 28 استان به‌عنوان شعب اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، تعداد 196باب کتابخانه عمومی در 28 استان کشور به عنوان شعب اخذ رای انتخابات معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در راستای اهداف و کارکردهای اجتماعی کتابخانه‌های عمومی و لزوم دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور و آگاهانه در تعیین سرنوشت کشور در روز ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۹۶ باب کتابخانه عمومی در ۲۸ استان به‌عنوان شعب اخذ رای معرفی شد و کتابداران و کارکنان این کتابخانه‌ها نیز به‌عنوان عوامل اجرایی انتخابات فعالیت خواهند داشت.
 
در این میان استان تهران با ۱۹ کتابخانه، آذربایجان شرقی با ۱۶ کتابخانه، خوزستان با ۱۴ کتابخانه، اصفهان با ۱۲ کتابخانه، گیلان با ۱۳ کتابخانه، کرمانشاه با ۱۲ کتابخانه، همدان با ۱۱ کتابخانه و البرز با ۱۰ کتابخانه بیشترین فراوانی را در فعالیت خود به‌عنوان شعب اخذ رای دارند.
 
بر این اساس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از عموم مردم خصوصا «اعضای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور»، «کتابداران»، «کتابخوانان»، «ناشران» و «جامعه فرهیخته کشور»... دعوت می‌کند با حضور حضور فعال و مشارکت جدّی در روز ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رای، نشان دهند که بر بیعت خود با امام و رهبری فرزانه انقلاب همچنان پایبندند و عزت، آگاهی، مسئولیت‌شناسی و رسالت دینی، انقلابی و ملی خود را با مشارکت پُرشور در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز پیش رو به منصه ظهور می‌رسانند.

فهرست کامل ۱۹۶ کتابخانه عمومی که از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب جمعه ۲۸ خرداد‌ماه به‌عنوان شعب اخذ رای فعالیت می‌کنند، از لینک زیر قابل دسترسی است:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها