شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۷
تجهيزات و ماشين‌آلات چاپ ساماندهي مي‌شوند

بر اساس تفاهم‌نامه انجمن واردكنندگان ماشين‌آلات چاپ و بسته‌بندي و اداره كل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، تجهيزات و ماشين‌آلات صنعت چاپ ساماندهي مي‌شوند.\

رييس هيات‌مديره انجمن واردكنندگان ماشين‌آلات چاپ و بسته‌بندي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اعلام اين خبر افزود:‌ اين تفاهم‌نامه به منظور حمايت وزارت ارشاد از خريداران ماشين‌هاي چاپ و الزام رعايت حقوق قانوني سرمايه‌گذاران پيش‌بيني شده است.

علي مغاني ادامه داد: بر اساس اين تفاهم‌نامه از اين پس انجمن به عنوان يك شخصيت حقوقي فعاليت خواهد شد و تمام كارهاي آنان منطبق بر اصول قانوني خواهد بود.

وي با بيان اين‌كه ورود ماشين آلات تخصصي چاپ و بسته‌بندي به كشور، يك كار تخصصي است، گفت: بايد افراد اهل فن و متخصصان ماشين به اين كار وارد شوند تا اگر ماشيني مشكل داشت، بتوانند از روش‌هاي قانوني استفاده كرده و با نمايندگي كمپاني‌ها ارتباط برقرار كنند.

مغاني همچنين ورود ماشين‌هاي دست دوم به كشور يكي از معضلات حوزه چاپ دانست و افزود: گاهي افراد بدون آگاهي و اطلاعات ماشين‌هاي كاركرده قديمي را وارد كشور مي‌كنند، ماشين‌هايي كه خدمات پس از فروش در ايران ندارند.

وي يكي از وظايف انجمن را تهيه و فروش ماشين آلات چاپ به همراه گارانتي معرفي كرد و گفت: اين كار موجب مي‌شود خريدار و سرمايه‌گذار مجبور نشوند به خارج از كشور سفر كنند و هزينه‌هاي زيادي را در اين بين متحمل شوند.

رييس هيات مديره انجمن واردكنندگان ماشين آلات چاپ و بسته‌بندي يادآور شد: دست‌اندركاران انجمن مي‌توانند بهترين ماشين را به همراه خدمات مناسب به كشور بياورند.

انجمن واردكنندگان ماشين آلات چاپ و بسته‌بندي از سال 1381فعاليت خود را آغاز كرده و هم‌اكنون 40 عضو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها