چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
تخفیف ۶۰ درصدی برای بازدیدکنندگان از غرفه مجازی «بیان»

مسئول برگزاری دوره‌های مجازی دارالقرآن ولایت از تخفیف ۶۰ درصدی برای بازدیدکنندگان از غرفه مجازی «بیان» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، جاسم کیمیایی مسئول برگزاری دوره‌های مجازی دارالقرآن ولایت که با غرفه مجازی «بیان» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور دارند، اظهار کرد: دارالقرآن ولایت تحت نظارت حوزه علمیه استان بوشهر است که دوره‌هایی را برای فراگیران قرآن کریم برگزار می‌کند.
 
وی با بیان اینکه سایت بیان از سال ۹۸ راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: بازدیدکنندگان از غرفه مجازی «بیان» در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، می‌توانند با ۶۰ درصد تخفیف از دوره‌های برگزار شده در این غرفه بهره‌مند شوند.
 
مسئول برگزاری دوره‌های مجازی دارالقرآن ولایت افزود: دوره‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید سطح یک، حفظ قرآن کریم، ترجمه مفاهیم، احکام بانوان، عقائد و معارف، صوت و لحن، کلاسداری روخوانی و روانخوانی را با تخفیف ۶۰ درصدی در اختیار فراگیران قرآنی که از طریق سایت نمایشگاه وارد غرفه مجازی می‌شوند، قرار داده‌ایم؛ کد تخفیف‌ها در بخش ثبت‌نام مشخص شده است.
 
کیمیایی با اشاره به اینکه تاکنون تبلیغات گسترده‌ای نداشته‌ایم، ابراز امیدواری کرد که در روزهای باقی مانده از نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم استقبال خوبی از دوره‌های مجازی غرفه «بیان» انجام گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها