چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
عرضه کتاب در نمایشگاه قرآن با ۲۰ درصد تخفیف

مدیر فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: نمایشگاه امسال دارای دو بخش نمایشگاهی و فروشگاهی است که در مجموع بیش از ۵۰۰ ناشر کتاب‌های خود را در نمایشگاه با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران و روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حسین صفری مدیر فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در خصوص برپایی نمایشگاه قرآن به صورت مجازی اظهار کرد: نمایشگاه قرآن هر ساله مخاطبانی خاص دارد و سال گذشته نیز برگزار نشد. از این رو معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از نمایشگاه مجازی کتاب، بر آن شد تا نمایشگاه قرآن کریم را هم به صورت مجازی در دو بخش اجرایی شود.
صفری با اشاره به برپایی دو بخش نمایشگاهی و فروشگاهی تصریح کرد: امیدواریم نخستین نمایشگاه هم عاقبت بخیر شود.
وی در پاسخ به چگونگی پیش‌بینی‌های فنی برای سرورهای بسترساز در برپایی نمایشگاه اظهار کرد: معاونت قرآن با همکاری خانه کتاب بر بستر سرورهای سایت نمایشگاه کتاب این کار را انجام می‌دهد؛ با این تفاوت که ۱۵۰ اشکال را هم رصد کرده‌ایم.
مدیر فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با بیان اینکه ۸۰ مورد از این اشکالات رفع شده و مابقی نیازمند طراحی نرم افزارهای دیگر است، اضافه کرد: امیدواریم خریداران با سهولت اقدام به خرید کرده و ناشران کار را با سرعت بیشتری انجام دهند.
صفری درباره نحوه فروش گفت: جلسات متعددی با اداره پست برگزار کردیم و این اداره بر پایه سامانه پست کتاب فعال است.
وی افزود: این قرارداد برای نمایشگاه مجازی قرآن کریم تقویت شده و مهم ترین نکته این است که با تمهیدات معاونت قرآن و فرهنگی ارسال مرسوله‌ها رایگان باشد و تخفیف آثار و کتاب در نمایشگاه نیز تا ۲۰ درصد اعمال شده است.
صفری ادامه داد: ناشران تا سقف خرید کمتر از ۵۰ هزار تومان هزینه پستی پرداخت نمی‌کنند. نمایشگاه مجازی این فرصت را به دست می‌دهد تا عزیزانی که روزه‌دار هستند و قادر به سفر به تهران نبودند، قادر به بازدید خواهند بود.
وی با بیان اینکه فروش بخشی ویژه را هم در نظر گرفته است، اضافه کرد: به جز کتاب‌های دین و اسلام، کتاب‌های دفاع مقدس هم به این مجموعه اضافه شده است و نزدیک به ۵۰۰ ناشر در این بخش ثبت نام کرده‌اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها