دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
اپلیکیشن «پاسخگو» مجموعه‌ای از خدمات مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی است

مدیر روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با بیان اینکه تاکنون به بیش از ۲۵ میلیون سوال، پاسخ داده‌ایم، گفت: اپلیکیشن «پاسخگو» مجموعه‌ای از خدمات پاسخگویی بوده که مهمترین بخش آن، امکان برقراری گفتگوی متنی زنده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، محمد پورنوروز‌ مدیر روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی که با غرفه مجازی این مرکز در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور دارند، درباره فعالیت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، اظهار کرد: این مرکز با هدف پاسخ به سوالات شرعی و دینی هموطنان از سال ۱۳۸۶ فعالیت خودش را رسماً آغاز کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون به بیش از ۲۵ میلیون سوال، پاسخ داده‌ایم، تصریح کرد: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، بزرگترین مرکز پاسخگویی به سوالات در کشور است که یکسری ویژگی دارد؛ یکی از این ویژگی‌ها پاسخگویی اختصاصی است؛ یعنی فضلای حوزوی با تحصیلات دانشگاهی مرتبط به‌صورت اختصاصی در گروه‌های هفتگانه قرآن، حدیث، کلام و اعتقادات، تاریخ و سیره، اخلاق و تربیت، مشاوره و روانشناسی و همچنین فقه و احکام به سوال مخاطبین پاسخ می‌دهند.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی گفت: یکی از امکانات این مرکز این است که در بسترهای متنوع ارتباطی، امر پاسخگویی را انجام می‌دهیم؛ یکی از راه‌ها تماس مخاطبین با شماره تلفن ۰۹۶۴۰۰ است؛ کارشناسان مرکز همه روزه از ساعت هشت صبح تا هشت شب و در ماه مبارک رمضان از ساعت هشت صبح تا ۲۲ آماده پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مخاطبین هستند.

پورنوروز‌ با بیان اینکه ۳۳۰ خط تلفن برای پاسخگویی به سوال مخاطبین در نظر گرفته شده است، افزود: پیامک مرکز با شماره ۳۰۰۰۹۶۴۰ در قسمت پاسخگویی به احکام شرعی، آماده خدمت‌رسانی است و به سوالات مخاطبین در بازه زمانی میانگین ۵ ساعته پاسخ داده می‌شود.

وی تاکید کرد: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در غرفه مجازی خود در نمایشگاه مجازی قرآن کریم، درگاه‌های ارتباطی خودش را به مخاطبین معرفی می‌کند.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با اشاره به اینکه یکی از بهترین بسترهای ارتباطی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، اپلیکیشن «پاسخگو» است، خاطرنشان کرد: این اپلیکیشن، مجموعه‌ای از خدمات پاسخگویی است؛ در این اپلیکیشن امکان ارسال سوال وجود دارد که کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ سوال مخاطبین ارسال می‌شود.

پورنوروز امکان دسترسی به موتور جستجوی سوالات، کانال‌های تخصصی پاسخگویی، دسترسی به سایر نرم‌افزارهای موضوعی و مناسبتی مرکز را از دیگر امکانات اپلیکیشن «پاسخگو» عنوان کرد و یادآور شد: مهمترین بخش این اپلیکیشن، امکان برقراری گفتگوی متنی زنده است؛ کارشناسان برخط ما از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب و در ماه مبارک رمضان ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها