دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
اپلیکیشن «نوار» نخستین تولیدکننده کتاب صوتی در ایران/ تخفیف ۲۵ درصدی برای کتاب‌های صوتی 

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نیوشا نگار عصر نو با اشاره به اینکه اپلیکیشن «نوار» نخستین و بزرگترین تولیدکننده و عرضه‌کننده کتاب صوتی در ایران است، گفت: بازدیدکنندگان و مخاطبین نمایشگاه مجازی قرآن کریم اگر به این اپلیکیشن مراجعه کنند، می‌توانند از تخفیف ۲۵ درصدی برای کتاب‌های صوتی «دینی و آیینی» و «دفاع مقدس و انقلاب اسلامی» استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حمیدرضا شربتیان بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نیوشا نگار عصر نو که با اپلیکیشن «نوار» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور دارند، درباره فعالیت شرکت دانش‌بنیان نیوشا نگار عصر نو اظهار کرد: ۶ سال است که این شرکت دانش‌بنیان فعالیت خودش را در زمینه تولید و توزیع کتاب صوتی آغاز کرده است.

وی افزود: اپلیکیشن «نوار» نخستین و بزرگترین تولیدکننده و عرضه‌کننده کتاب صوتی در ایران است که بیش از ۱۵ هزار محتوا را در دسته‌بندی‌های مختلف منتشر کرده است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نیوشا نگار عصر نو تاکید کرد: تمامی محتواهای منتشر شده با حفظ حقوق مولف، مترجم و ناشر در استودیوها به‌صورت حرفه‌ای تولید شدند و بر روی اپلیکیشن «نوار» عرضه می‌شوند.

شربتیان تصریح کرد: بازدیدکنندگان و مخاطبین نمایشگاه مجازی قرآن کریم اگر به اپلیکیشن «نوار» مراجعه کنند، می‌توانند از تخفیف ۲۵ درصدی برای کتاب‌های صوتی «دینی و آیینی» و «دفاع مقدس و انقلاب اسلامی» استفاده کنند؛ برخی از ادعیه‌ها نیز به‌صورت رایگان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: هر روز به قید قرعه به دو نفر از خریداران، اشتراک ۶ ماهه «نوار» اهدا می‌شود؛ برندگان می‌توانند در این ۶ ماه، ۶ کتاب صوتی رایگان دریافت کنند و همچنین بخش خلاصه کتاب‌های «نوار» و سریال‌های صوتی «نوار» را به‌صورت نامحدود مصرف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها