یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
«میم‌و‌نون‌های جداشده از من» منتشر شد

مجموعه داستان «میم‌ونون‌های جداشده از من» به‌قلم سمیه کاتبی با محوریت زنان و مسائل آن‌ها در 153 صفحه به‌همت نشر صاد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط‌عمومی نشر صاد، این اثر شامل 18 داستان است که محوریت بیشتر آن‌ها زنان و موضوعات مربوط به آن‌هاست؛ موضوعاتی مثل عشق، تنهایی و کار.

«میم‌ونون‌های جداشده از من» قصه آدم‌هایی ا‌ست که قصه‌ای ندارند! عناوین خلاقانه هر روایت در کنار توصیفات بدیع و هنرمندانه‌ نویسنده این کتاب را خواندنی کرده‌ است.

سمیه کاتبی متولد 1361 در نیشابور و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. علایقش در حوزه ادبیات و داستان را با حضور در دوره‌های مختلف داستان‌نویسی دنبال کرد. دوره‌هایی از جمله ظرایف نویسندگی با محمدحسن شهسواری، روش‌های فضاسازی در داستان کوتاه با محمدرضا شرفی‌خبوشان و همچنین دوره‌های داستان‌نویسی جلال آل‌احمد. او در عرصه نشریات نیز دستی بر قلم دارد و چندین اثر داستانی کوتاه در همشهری داستان، روزنامه اعتماد، روزنامه ایران و داستان نامه منتشر کرده است.

نسخه‌ی الکترونیکی مجموعه داستان «میم‌ونون‌های جداشده از من» را می‌توانید در طاقچه بخوانید و نسخه‌ کاغذی آن نیز قابل سفارش در سایت نشر صاد به‌نشانی Saadpub.ir است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها