یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
همایش ملی مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی برگزار می‌شود

مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، هفتم اردیبهشت ماه، دومین همایش ملی «مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مؤسسه مطالعات فرهنگی و و اجتماعی، هفتم اردیبهشت ماه، دومین همایش ملی «مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران» را با همکاری انجمن‌ها و مراکز دانشگاهی و آموزش عالی برگزار می‌کند.

رضا ماحوزی، خاطرنشان کرد: محورهای این همایش شامل میدان‌های جدید آموزش و پژوهش دانشگاهی، تحولات فرهنگی در فضای سایبر دانشگاهی، تحولات فناوری، علم و جامعه و یادگیری آنلاین؛ جنسیت و خانواده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش عالی، علم و فناوری در سالیان اخیر به ویژه در یک سال اخیر به فضای سایبر اهتمام ویژه‌ای را مبذول داشته و تحولات شگرفی در این عرصه بروز کرده است بیان داشت، در همایش این پرسش را به میان می‌کشیم که این تحولات چگونه از منظر فرهنگی و اجتماعی قابل مطالعه هستند و چگونه آموزش عالی و علم، خود را در بستر فضای سایبر از نو صورت بندی کرده است؟

معاون پژوهشی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با بیان که همایش ملی «مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران» با هدف طرح و پاسخگویی به پرسش‌هایی از این دست برگزار می‌شود، از جامعه علمی‌اعم از محققان و سیاست گذاران و مجریان و کلیه ذی‌نفعان حوزه آموزش عالی، علم و فناوری برای شرکت در این رویداد دعوت به عمل آورد. به گفته وی، اطلاعات تکمیلی مربوط به اختتامیه همایش شامل پنل‌های همایش و درگاه‌های شرکت در این پنل‌ها به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای همایش به نشانی http://iscs.ac.ir/ مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها