چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کتابخانه مرکزی بندرعباس بعد از 12 سال تنها 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گفته سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، کتابخانه مرکزی بندرعباس پس از گذشت حدود 12 سال از آغاز عملیات اجرای آن تنها 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، امینه دریانورد، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان به منظور بررسی وضعیت، از پروژه کتابخانه مرکزی بندرعباس بازدید کرد.

دریانورد، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در بازدید از کتابخانه مرکزی بندرعباس در جریان پیشرفت پروژه و مشکلات آن قرار گرفت.

وی گفت: ساخت کتابخانه مرکزی بندرعباس با زیربنای ۷ هزار مترمربع از سال ۱۳۸۷ آغاز شد که با پیگیری انجام‌شده از سال ۱۳۹۶ اعتبارات قابل توجهی از محل سفرهای ریاست جمهوری به این پروژه تخصیص داده شد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان تصریح کرد: کتابخانه مرکزی بندرعباس بزرگ‌ترین پروژه کتابخانه‌ای استان هرمزگان است که پس از گذشت حدود 12 سال از آغاز عملیات اجرای آن تنها ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل کتابخانه مرکزی نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

دریانورد ادامه داد: وجود کتابخانه مرکزی با ارائه خدمات نوین بسیار مهم و تأثیرگذار است و در توسعه فرهنگی استان نقش بسزایی خواهد داشت. این تفاوت در امکانات و ارائه خدمات می‌تواند گامی مؤثر در خدمت‌رسانی به مردم کتاب‌دوست هرمزگان باشد.

وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های استاندار، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و ملی با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه پس از سال‌ها به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها