یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
«سواد رسانه‌ای از الف تا ی» پرفروش ارتباطات و رسانه شد

کتاب «سواد رسانه‌ای از الف تا ی» تالیف محمد صادق افراسیابی جزو شش کتاب پرفروش ارتباطات و رسانه طی یکسال گذشته شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «سواد رسانه‌ای از الف تا ی» تالیف دکتر محمد صادق افراسیابی که با همکاری معاونت صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تدوین و از سوی انتشارات پشتیبان چاپ شده بود جزو شش کتاب پرفروش ارتباطات و رسانه طی یکسال گذشته شد.

این کتاب حاصل ۱۳ گفت و گوی محمدصادق افراسیابی؛ دکترای سیاستگذاری فرهنگی و موسس انجمن سواد رسانه‌ای ایران با ۲۴ نفر از اساتید ارتباطات و رسانه است که در برنامه دنیای شیشه‌ای رادیو گفت و گو به تهیه کنندگی دکتر معصومه اسمعیل نژاد حضور داشتند.

در این کتاب هر یک از مهارت‌های ۵ گانه سواد رسانه‌ای به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته و ضمن ارائه مصداق‌هایی همه فهم از مهارت‌های یاد شده تلاش شده است تا مخاطب به رعایت مهارت‌های سواد رسانه‌ای در زندگی روزمره ترغیب شود.

همچنین در ادامه، حوزه سواد رسانه‌ای از منظر آموزش، پژوهش و سیاستگذاری مورد نقد و بررسی قرار گرفته و راهکارهایی عملیاتی در این حوزه ها ارائه شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی https://fidibo.com/book/97933  مراجعه کنند و یا در سایت فیدیبو واژه سواد رسانه‌ای از الف تا ی را جست و جو کنند.

لازم به ذکر است اسامی پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه ارتباطات و رسانه بر اساس ارزیابی فیدیبو عبارتند از: رازهای پولسازی اینستاگرام اثر جِرِمی مک‌گیلورِی، همه دروغ میگویند اثر دیوید وویتز و ست استیونز، کتاب مهندسی اجتماعی؛ هنر هک کردن انسان ها اثر کریستوفر هدنگی، کتاب رسانه های جدید و سیاست اثر بری اکسفورد و ریچارد هاگینز و کتاب سواد رسانه ای از الف تا ی اثر دکتر محمد صادق افراسیابی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها