دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
عرضه ۵۰۰ عنوان کتاب علمی و فرهنگی در فیدیبو

انتشارات علمی و فرهنگی با توجه به شرایط روز و نیاز مخاطبان مبنی بر دسترسی به کتاب الکترونیک، ۵۰۰ عنوان کتاب خود را در این قالب عرضه کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، مدتی است که این انتشارات همکاری با فیدیبو را آغاز کرده است.
 
با توجه به شرایط روز و نیاز مخاطب مبنی بر دسترسی به کتاب الکترونیک و همین‌طور ضرورت رعایت حق ناشر و حق مؤلف، انتشارات علمی و فرهنگی با فیدیبو که اولین سامانه multi-platform تولید و توزیع کتاب الکترونیک و صوتی در خاورمیانه است، وارد همکاری شده و در فاز نخست در حدود 500 عنوان کتاب در موضوعات مختلف در این سامانه قرار گرفته است. 

در فاز بعدی این همکاری بیش از 500  عنوان کتاب دیگر در اختیار فیدیبو قرار گرفته است که به زودی کار بارگذاری آن به انجام خواهد رسید. 

این رویداد به معنای آن است که از این پس مخاطبان انتشارات علمی و فرهنگی می‌توانند از سراسر ایران و جهان به‌راحتی به کتاب‌های این انتشارات دسترسی داشته باشند؛ چراکه امکان پرداخت ریالی و دلاری نیز در سامانه فیدیبو فراهم است. 

مخاطبان این نشر برای دسترسی به کتاب‌های موجود انتشارات علمی و فرهنگی در سامانه فیدیبو کافی است «علمی و فرهنگی» را در فیدیبو جست‌وجو کنند. 

گفتنی است که از آخرین محصولات انتشارات علمی و فرهنگی که در سامانه فیدیبو قرار گرفته‌اند، می‌توان به مجله کتاب امروز اشاره کرد که بعد از 50 سال مجددا منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها