سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
دل پلاس روایتی از فعالیت‌های جهادی مردم یزد در دوران کرونا هست

نویسنده کتاب دل پلاس در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: در ابتدای شیوع کرونا شاهد هجوم مردم کشورهای غربی به سمت فروشگاه‌ها بودیم و صف خرید اسلحه شکل گرفت. در حالی که مردم ایران شرایط متفاوتی داشتند و دست به دست هم دادند تا ماسک، آب‌میوه و سایر اقلام موردنیاز تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمدعلی جعفری، نویسنده کتاب دل پلاس گفت: از ابتدای شرایط کرونایی انگیزه کار پیرامون این وضعیت برای من ایجاد شد و فعالیت‌های مردم شریف ایران و نیروهای جهادی دغدغه نگارش و روایت این فضا را برای من ایجاد شد. مردم ایران در کنار محدودیت‌های ایجاد شده، همبستگی و همدلی بی‌نظیری را رقم زدند. روایت‌های کتاب پیرامون مردم و نیروهای جهادی یزد هست. 

جعفری اظهار داشت: در ابتدای شیوع کرونا شاهد هجوم مردم کشورهای غربی به سمت فروشگاه‌ها بودیم و صف خرید اسلحه شکل گرفت. در حالی که مردم ایران شرایط متفاوتی داشتند و دست به دست هم دادند تا ماسک، آب‌میوه و سایر اقلام موردنیاز تأمین شود. سبک زندیگی ایرانی‌ها با غربی‌ها متفاوت هست. در این کتاب برخورد مردم ایران با کرونا ویروس را روایت کردم. 

لازم به ذکر هست، کتاب «دل پلاس» روایتی داستانی از فعالیت‌های جهادی در مقابله با کرونا هست که توسط محمدعلی جعفری هم‌زمان با یک‌سالگی شیوع کرونا توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

گفتنی است برنامه «یه روز تازه» مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، مهدی واعظی، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها