دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
فروش 4855 نسخه‌ای «زمستانه کتاب» در خراسان جنوبی

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: 4855 جلد کتاب در طرح زمستانه کتاب 99 در استان فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمود رمضانی با بیان این خبرعنوان کرد: در طرح زمستانه کتاب، مردم خراسان‌جنوبی بالغ بر 2 میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال کتاب خریداری کردند.

وی با اشاره به اینکه طرح زمستانه از 9 لغایت 16 اسفندماه برگزار شد، ادامه داد: در این طرح ۱۶ کتابفروشی مشارکت داشتند که از این تعداد ۱۲ کتابفروشی در بیرجند و 4 کتابفروشی در شهرستان‌ها فعال بودند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این طرح یارانه خرید کتاب از 20 درصد در طرح های قبلی به 25 درصد افزایش یافته بود، اضافه کرد: با توجه به گرانی کاغذ و وضعیت اقتصادی مردم، این طرح‌ها فرصت مناسبی برای علاقمندان به کتاب است تا بتوانند نیازمندی‌های خود در حوزه کتاب و کتابخوانی را تأمین کنند.

در طرح پاییزه 99 نیز 6266 جلد کتاب به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال توسط 12 کتابفروشی عضو طرح در استان خراسان جنوبی به فروش رفته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها