یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
آنگاه فوتبال، شماره سیزدهم منتشر شد

شماره سیزدهم مجله آنگاه با موضوع - فوتبال؛ به مثابه مبارزه - امروز بر روی سایت و بزودی بر روی پیشخوان دکه‌ها و کتاب فروشی‌ها در دسترس است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مجله آنگاه به مدیر مسئولی و سردبیری: آرش تنهایی، معاون سردبیری حسین گنجی و جمع متنوعی از نویسندگان و هنرمندان کشور منتشر شده و اکنون به ایستگاه سیزدهم رسیده است. 

به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا و از دست رفتن امکان برگزاری رونمایی و دیدار حضوری از طریق سایت مجله www.angah.ir می‌توانید با ارسال رایگان مجله را خریداری کنید و بزودی هم از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور و دکه‌های روزنامه‌فروشی قابل تهیه است.

روی جلد آنگاه فوتبال؛ با عکسی از عادل فردوسی‌پور همراه است. کسی که در بیش از یک دهه گذشته شخصیت تاثیرگذار اتمسفر فوتبالی کشور شده است و گزارش‌هایش و مهم‌تر از آن با برنامه نود توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان طرفداران فوتبال برای خود ایجاد کند.

این شماره آنگاه با گفتار و نوشتاری از: مهدی یزدانی‌خرم، عادل فردوسی‌پور، ناصر فکوهی، چیا فوادی، جهانگیر کوثری، احسان محمدی، حسین گنجی، تورج صابری‌وند، راحله امیربهرامی، علی امیرریاحی، نادر داودی، جواد علیزاده، رضا معطریان، فرزاد مقدم، ناهید مولوی، على ورامینی، پیمان هوشمندزاده و نویسندگان دیگری همراه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها