یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
خرید 4710 نسخه کتاب از کتابفروشی‌های قزوین در «زمستانه کتاب»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: 4710 نسخه کتاب به ارزش حدود 2 میلیارد ریال از سوی شهروندان قزوینی در قالب طرح زمستانه کتاب امسال از کتاب فروشی‌ها خریداری شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمدحسین اسماعیلی اظهار کرد: 10 کتاب‌فروشی از استان قزوین، در زمستانه کتاب ۹۹ فعالیت داشتند که بابت فروش خود 500 میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان به جزئیات طرح زمستانه فروش کتاب در سال جاری اشاره کرد و گفت: 8 کتابفروشی‌ در مرکز استان و ۲ کتابفروشی در شهرستان البرز و تاکستان در این طرح مشارکت داشتند که امیدواریم تا در طرح های بعدی تعداد بیشتری کتابفروشی در طرح شرکت کنند.

اسماعیلی ادامه داد: این طرح در هر فصل با هدف حمایت از ناشرین و کتابفروشی ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش مطالعه و کتابخوانی در رشد و بالندگی جامعه بر کسی پوشیده نیست، افزود: هر چه قدر بتوانیم به ترویج این فرهنگ کمک کنیم، به فرهنگ و ارتقای دانش جامعه خود کمک کرده‌ایم.

طرح زمستانه کتاب ۹۹ از 9 اسفند ماه همزمان آغاز شد و تا 16 اسفندماه در سراسر کشور ادامه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها