شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
«زندگی سراسر فهم مسئله است» روی میز منتقدان

نشست نقد و بررسی کتاب «زندگی سراسر فهم مسئله است» سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه در مرکز فرهنگی شهر کتاب به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به تازگی کتاب «زندگی سراسر فهم مسئله است» نوشته‌ دکتر نعمت‌الله فاضلی به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر شده است. این کتاب به مسئله و مسئله‌شناسی در علوم اجتماعی و انسانی ایران می‌پردازد.

بنا بر باور مؤلف «پرسش ربط» و «مسئله‌ی مسئله» از بحث‌های مهم و جدی علوم اجتماعی و انسانی در ایران معاصر است. این اثر تلاشی است برای ارائه و صورت‌بندی رویکردی که بتواند پرسش‌های ربط و مسئله در این علوم را بکاود و آن‌ها را در بطن و متن اصلی این دانش‌ها قرار دهد.
 
ایده‌ اصلی شکل‌گیری این پژوهش نتیجه‌ تجربه‌ زیسته‌ و سال‌های طولانی زندگی دانشگاهی مولف آن در درون لایه‌های مختلف اجتماع علمی و جامعه‌ دانشگاهی ایران است بنابراین می‌توان آن را همچون صدایی از درون و نقطه‌نظری درونی به شمار آورد.
 
نشست نقد و بررسی کتاب «زندگی سراسر فهم مسئله است» سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۱۱ صبح با حضور دکتر هادی خانیکی، دکتر مقصود فراستخواه و دکتر نعمت‌الله فاضلی به صورت مجازی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc  و صفحه‌ی این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها