چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کتاب «یک هفته پُراز شنبه» باز نشر شد

کتاب «یک هفته پُراز شنبه» به نویسندگی و تصویرگری پاول مآر آلمانی و ترجمه مهدی شهشهانی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه‌ بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این کتاب نویسنده، داستان جذاب و خنده‌دار شخصیتی به‌نام «آقای تاشن بیر» را در یک هفته روایت کرده و ادامه آن را در کتاب دیگری با عنوان «بازگشت زامس در روز شنبه» آورده است.

بر اساس این خبر، آقای تاشن بیر یک انسان ترسوست که شدیداً از خانم صاحب‌خانه «کلم قرمز» می‌ترسد، از رییس خود حساب می‌برد و اصولاً در برابر افرادی که به او بد و بیراه می‌گویند و با او آمرانه برخورد می‌کنند کوتاه می‌آید... تا این‌که در یک روز شنبه، یک زامس سر راه او قرار می‌گیرد و تصمیم به ماندن نزد او می‌گیرد.

پاول مآر نویسنده این اثر در سال ۱۹۳۷ در شهر شواین فورت، در آلمان به دنیا آمده و علاوه بر آثار متعددی که برای کودکان و نوجوانان به رشته‌ تحریر درآورده، نمایش‌نامه‌هایی برای رادیو و صحنه نیز نگاشته و تصویرگری آثارش را خود بر عهده گرفته است.

وی تاکنون جوایز متعدد بین‌المللی از جمله جایزه‌ آکادمی ادبیات کودکان و نوجوانان آلمان، جایزه‌ دولتی اتریش و جایزه‌ برادران گریم را دریافت کرده است.

کتاب «یک هفته‌ پُر از شنبه» برای گروه سنی نوجوان «۱۵+» سال با شمارگان ۲هزار و۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۵هزار تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب و سایر تولیدات کانون را از مراکز عرضه‌ محصولات این مجموعه در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها