چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
شاعران برگزیده‌ سده‌ اخیر در ویژه‌نامه‌ نوروزی «وزن‌دنیا»

مجله‌ «وزن دنیا» با نظرسنجی گسترده‌ای درباره انتخاب شاعران برگزیده‌ سده‌ اخیر و ۱۰۰شعر از ۱۰۰ شاعر به استقبال نوروز ۱۴۰۰ رفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در شماره‌‌ سیزدهم وزن دنیا و در بخش شعر، می‌توانیم از ۱۰۰شاعر به انتخاب مجله‌ وزن دنیا ۱۰۰ شعر بخوانیم.

در بخش «تعریف و تبصره» این شماره با تیتر «در آستانه» گزارشی اجمالی به قلم سیدفرزام حسینی خواهیم خواند از تاریخ شعر نو ایران از آنچه در و بر شعر مدرن فارسی تا واپسین سال قرن حاضر گذشته است.

در ادمه‌ پرونده بخش تعریف و تبصره با تیتر «راویان درد مشترک» گفت‌وگوهایی خواهیم خواند درباره‌ بررسی گفتمان‌های سیاسی و اجتماعی در ۱۰۰ سال شعر ایران، در نشست‌هایی با مقصود فراستخواه، محمدرضا سرگلزایی، شهرام پرستش، شهلا لاهیجی، علی دینی‌ترکمانی و سروش دباغ.

و در نهایت شاعران برگزیده‌ سده‌ اخیر به انتخاب اهالی ادبیات اندیشه و هنر را خواهیم داشت، در این بخش «وزن دنیا» در یک نظرسنجی از ۹۰ تن از اهالی ادبیات، اندیشه و هنر خواسته است که شاعران برگزیده‌ ۱۰۰ سال اخیر را با معیارهای شخصی خودشان انتخاب کنند.

شماره‌ سیزدهم «وزن دنیا»، در ۳۰۸ صفحه و به قیمت ۷۵ هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی معتبر در دسترس مخاطبان شعر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از مراکز خرید مجله به آدرس اینستاگرام و تلگرام مجله با عنوان @vaznedonya مراجعه و یا از سایت مجله www.vaznedonya.ir کسب آگاهی کنند.

مدیرمسئول«وزن دنیا» پوریا سوری و سردبیر آن علی مسعودی‌نیا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها