یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
شمارگان کتاب «برادر بزرگ‌تر» به ۸۵هزار نسخه رسید

کتاب «برادر بزرگ‌تر» نوشته هانس پترسون و ترجمه مینو قالیچی برای هفتمین مرتبه بازنشر شد تا شمارگان آن در مجموع به ۸۵هزار نسخه برسد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب برای اولین بار در سال ۱۳۶۳ با بازنویسی فرشته طائرپور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «خانه ماتیاس در آخرین طبقه یک ساختمان بلند قرار داشت. او تنها بچه‌ای بود که در آن ساختمان زندگی می‌کرد. هر روز با عجله از بالا به حیاط ساختمان می‌آمد و گل‌هایی را که در آنجا کاشته بود نگاه می‌کرد. او بارها مارتین و اریک را دیده بود که با موتورسیکلت خود به آنجا می‌آمدند و نامه‌ها و بسته‌های خانواده‌ها را به آن‌ها می‌دادند. زمانی که سرایدار ساختمان، باغچه کوچک او را بیل کاری کرد و گل‌های او را از بین برد، آن دو برادر دسته گل کوچکی به ماتیاس هدیه دادند و این شروع دوستی آن‌ها بود. دوستی با آن‌ها به‌تدریج ماتیاس را از تنهایی درآورد، به‌خصوص زمانی که آن‌ها جیم جیم را به او هدیه دادند و ...»

کتاب ۹۶ صفحه‌ای «برادر بزرگ‌تر» برای گروه سنی بالای ۱۲ سال «نونگاه» در ۱۰ فصل به رشته تحریر در آمده است.

این کتاب با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها