سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
چاپ کتابی درباره کاربرد پهپاد در نظام مهندسی به‌ قلم پژوهشگر ایرانی

کتاب «مهندس پهپادی» نوشته مسعود حیدری توسط انتشارات سیمای دانش منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب «مهندس پهپادی» نوشته مسعود حیدری توسط انتشارات سیمای دانش منتشر شد.
مسعود حیدری گفت: به‌تازگی کتاب «مهندس پهپادی» را با همکاری انتشارات سیمای دانش منتشر کرده‌ام که همزمان با سه‌شنبه ۵ اسفند روز مهندس به بازار نشر عرضه می‌شود.
وی افزود: حتما شنیده‌اید یک‌مهندس خوب و موفق باید با بهترین نمره در یکی از معتبرترین دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل شده باشد. بله؛ چنین‌چیزی درست است و می‌دانیم که پایه علمی مهم و تأثیرگذار است؛ اما در کتاب «مهندس پهپادی» به این نتیجه می‌رسیم که یک مهندس موفق، فقط نباید یک نخبه علمی یا فارغ‌التحصیل یک دانشگاه خوب یا خاص باشد.
این‌خبرنگار درباره کتاب «مهندس پهپادی» گفت: در این ‌کتاب تلاش کرده‌ام مفاهیم و کاربرد پهپاد را در زمینه‌های مهندسی با زبان ساده تشریح کنم. همچنین سعی کردم مطالبی که در کتاب می‌آورم، کاربردی باشند و نمونه‌های عملی را هم به آن‌ها اضافه کرده‌ام.
حیدری در معرفی بیشتر خود به‌عنوان مولف کتاب «مهندس پهپادی» گفت: متولد سال ۷۴ و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران، عضو رسمی نظام مهندسی و دارای گواهینامه دو زبانه خلبانی مولتی روتور و پهپاد هستم. که امیدوارم موفق شده باشم از تجربیاتم در این‌زمینه‌ها به خوبی در نگارش کتاب استفاده کرده باشم. مطالعه این‌کتاب از طریق پایگاه اینترنتی طاقچه فراهم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها