سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کتاب «در فرانسه تک‌درختی هست» نگاهی تحلیلی به انقلاب دارد

مدیر محتوایی نشر معارف در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: فضای واقعی انقلاب را در کتاب «در فرانسه تک‌درختی هست» شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمدحسین علیجان‌زاده روشن در برنامه یه روز تازه ضمن معرفی کتاب «در فرانسه تک‌درختی هست»، گفت: این کتاب نگاهی توصیفی و تحلیلی به جهان انقلاب اسلامی دارد. نویسنده این کتاب وحید جلیلی از اصحاب رسانه و مطبوعات هست و در نشر معارف منتشر شد و استقبال مردم نسبت به این کتاب خوب بود و به چاپ چهارم رسید. 
علیجان‌زاده روشن اظهار داشت: کتاب به مسائل معاصر انقلاب اسلامی و آنچه امتداد داشت، پرداخته است و فضای واقعی انقلاب را در کتاب «در فرانسه تک‌درختی هست» شاهد هستیم. همچنین به تعابیر اسلام آمریکایی و غرب‌گرا نیز پرداخته شده است و اگر امروز مشکلاتی را شاهد هستیم به واسطه جریان غرب‌گراست که تفسیر و تحلیل آنها از انقلاب همانند اسلام سکولار و دموکراسی آمریکایی است. 

مدیر محتوایی نشر معارف تأکید کرد: نویسنده از نوشته‌های خود در دهه ۸۰ استفاده کرده است. این کتاب که از سوی دفتر نشر معارف در ۱۲۰ صفحه منتشر شده، با نثری زیبا، مخاطب را با پیشامدها و تأثیرات انقلاب اسلامی بر جهان، انحرافات پیش پای انقلاب و افق‌های پیش‌رو و مسیر پیشرفت‌های انقلاب آشنا می‌کند.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها