یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
«امام در سنگر نماز» محور یک مسابقه کتابخوانی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «امام در سنگر نماز» به‌همت این اداره‌کل و با همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، فاطمه محمدبیگی گفت: این مسابقه در راستای ترویج افکار و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) در بین خانواده‌ها و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «امام در سنگر نماز» به شکل عمومی برای علاقه‌مندان بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود، افزود: آشنایی با سیره و تفکرات حضرت امام (ره) و نیز طرح مسئله عبادت، بندگی و اخلاص ایشان از جمله اهداف برگزاری  این مسابقه است.

محمدبیگی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند نسخه الکترونیک کتاب «امام در سنگر نماز» را از سامانه مسابقات الکترونیک www.samakpl.ir یا www.qazvinpl.ir یا www.namaz.ir دریافت کنند.

وی تصریح کرد: زمان برگزاری این مسابقه از چهارم تا ۳۰ بهمن‌ماه خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند در این مسابقه شرکت و از جوایز این آن بهره‌مند شوند.

کتاب «امام در سنگر نماز» شامل سه فصل است که در فصل اول به بیان خاطرات حضرت امام (ره) در موضوع نماز و نحوه اهتمام ایشان به نماز و مسائل مربوط به ان پرداخته شده، در فصل دوم بیانات حضرت امام (ره) پیرامون نماز آورده شده و در فصل سوم تالیفات امام (ره) در موضوع نماز با اندکی توضیح و تفسیر بیان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها