یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
ثبت درخواست 141 شهرستان برای خرید آثار انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی

انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درخواست عرضه 440 جلد کتاب از 141 شهرستان را داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به‌نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، زهراسادات عالمی، رئیس اداره نشر منابع کتابی و غیرکتابی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح این خبر گفت: انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درخواست عرضه 440 جلد کتاب از 141 شهرستان را داشت که مجموع این درخواست‌ها به انتشارات این سازمان ارائه شده و در حال رسیدگی و ارسال کتاب‌های درخواستی از سوی متقاضیان است.
 
وی ادامه داد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف منابع خطی، اسناد، کتابداری و اطلاع‌رسانی و منابع تاریخ شفاهی با 20درصد تخفیف، طی 10 روز عرضه شد و بیشترین درخواست‌ها از استان‌های تهران، مشهد، اصفهان و قم بود.
 
عالمی افزود: از میان آثاری که با درخواست بیشتری از سوی متقاضیان مواجه شد، می‌توان به کتاب‌های «زیباترین ابیات قصه‌های مثنوی»، «نفایس هنری کتابخانه ملی»، «زندگینامه میرزا حسن رشدیه» و «سرعنوان های موضوعی فارسی» اشاره کرد.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به‌همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و با مشارکت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران(معاونت پژوهش و منابع دیجیتال، اداره کل پژوهش و آموزش) از یک تا  10 بهمن‌ماه برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها