جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
برخلاف انتظارمان، استقبال از نمایشگاه مجازی کتاب فوق‌العاده بود

مدیر بازرگانی انتشارات سوره مهر، گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اتفاق خوب و مبارکی است که توانست مردم را بیشتر با کتاب مأنوس کند. پیش‌بینی نمی‌کردیم که نمایشگاه با استقبال مواجه شود، ولی برخلاف انتظارمان، استقبال فوق‌العاده بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مرتضی محمداسماعیل، مدیر بازرگانی انتشارات سوره مهر در گفت‌وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، بیان کرد: پیش از آغاز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، پیش‌بینی نمی‌کردیم که نمایشگاه با استقبال مواجه شود، ولی برخلاف انتظارمان، استقبال فوق‌العاده بود.
 
وی ادامه داد: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 90 درصد مخاطبان و بازدیدکنندگان تهرانی بودند، ولی در این نمایشگاه امکان دسترسی به‌صورت یکسان برای همه مردم ایران فراهم شده و بیشتر خریداران کتاب شهرستانی هستند. دیگر مزیت نمایشگاه، ارتباط مستقیم ناشر و خریدار بدون واسطه است. همچنین نمایشگاه مجازی از بروز برخی تخلفات همچون خرید و فروش بن‌کارت‌ جلوگیری کرد.
 
مدیر بازرگانی انتشارات سوره مهر، گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اتفاق خوبی است که با همیاری همه نهادهای متولی فرهنگ در کشور توانست حال و هوای جامعه را بانشاط و پرشور و مردم را بیشتر با کتاب مأنوس کند.
 
مرتضی محمداسماعیل افزود: یک سری مشکلات فنی در سایت وجود داشت که البته برای گام اول این آزمون و خطاها طبیعی است. با توجه به مشکلات زیرساختی که در دو روز اول نمایشگاه وجود داشت، همچنین بی‌اطلاعی عده‌ای از مردم نسبت به برگزاری این رویداد فرهنگی، تمدید زمان نمایشگاه اقدام مناسبی بود.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا دهم  بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها