چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
نمایشگاه مجازی کتاب بهترین حمایت از ناشران و مخاطبان است

حسین دهقان منشادی گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران بهترین کاری بود که با هدف حمایت از ناشران و ارایه تازه‌های نشر به مخاطبان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، حسین دهقان منشادی، مدیر انتشارات جامی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی در کشور امکان برگزاری نمایشگاه کتاب به‌صورت حضوری را نداشتیم، اجرای نمایشگاه مجازی کتاب در تجربه اول خوب بود، گفت: برگزاری این نمایشگاه به شکل مجازی بهترین کاری بود که با هدف حمایت از ناشران و ارائه تازه‌های نشر به مخاطبان انجام شد.
 
وی ادامه داد:‌ استقبال مخاطبان کتاب‌هایمان از پیش‌بینی‌هایی که قبل از برگزاری نمایشگاه داشتیم بیشتر بود؛ همچنین دو‌سوم مخاطبان ما از شهرستان و یک‌سوم آن از تهران بودند.
 
دهقان منشادی همچنین عنوان کرد: بنظرم بهتر است اطلاعات کتاب‌‌ها بر روی سایت به‌روزتر باشد، زیرا کتاب‌هایی که طی سه ماه اخیر منتشر کردیم در نمایشگاه ارایه نشد و اگر زمینه‌ای وجود داشته باشد که تازه‌های نشر را هم در نمایشگاه عرضه کنیم بهتر است.
 
وی یادآور شد: در نمایشگاه کتاب تهران یکسری کتاب‌ها با هدف ارایه در نمایشگاه تولید می‌شود و مردم نیز به دلیل تازه بودن استقبال خوبی از آن می‌کنند و امیدواریم برای دوره آتی زمینه‌ای فراهم شود تا کتاب‌های جدید هم در نمایشگاه ارائه شود.
 
دهقان منشادی صحبت‌های خود بر لزوم استفاده ناشران از ظرفیت‌های فضای مجازی تاکید کرد و گفت: ما تا قبل از کرونا تا حدودی در فضای مجازی حضور داشتیم اما این روند الان سرعت بیشتر و بهتری پیدا کرده است و به‌نظرم ناشران باید تلاش کنند خود را با شرایط جدید وفق دهند و حضور پررنگ‌تری در این فضاها داشته باشند.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا هشتم  بهمن‌ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها