سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
نمایشگاه مجازی کتاب ظرفیتی فوق‌العاده است

مدیر فروش انتشارات پرتقال بیان کرد: نمایشگاه مجازی کتاب تهران، یک ظرفیت فوق‌العاده است که باید آن را قدر دانست و بیشتر به آن توجه کرد.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آرش متقی، مدیر فروش انتشارات «پرتقال» در گفت‌وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران بیان کرد: با وجود برخی اشکالات فنی در سایت، میزان استقبال و بازخوردها نسبت به نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بسیار خوب بوده و ما هم فروش خیلی خوبی داریم که پیش از آغاز نمایشگاه چنین تصوری از میزان فروش نداشتیم.
 
وی افزود: با وجود اینکه تنها 250 عنوان از کتاب‌هایمان را توانستیم در این نمایشگاه عرضه کنیم، اما از همین تعداد هم به‌طور میانگین روزانه حدود 500 عنوان کتاب به فروش رسانده‌ایم. می‌توانم با اطمینان بگویم فروش ما در این دوره از نمایشگاه‌های قبلی کتاب هم بیشتر خواهد بود.
 
متقی در ادامه گفت: همین که این کار آغاز شده و مردم این‌گونه از آن استقبال کرده‌اند و کتاب توانسته چنین شور و حالی در جامعه ایجاد کند، بسیار خوب و امیدوارکننده است. معتقدیم که این نمایشگاه باید تداوم داشته باشد، ولی برای ادامه مسیر نیاز به تقویت پلتفورم و زیرساخت‌هاست.
 
مدیر فروش انتشارات پرتقال، تاکید کرد: فکر می‌کنم دلیل اصلی بازخورد و استقبال خوب مردم از نمایشگاه مجازی این است که همه ناشران سراسر کشور و مردم ایران از نقاط دور و نزدیک، می‌توانند با کمترین هزینه در نمایشگاه حضور پیدا کنند.
 
 آرش متقی در ادامه بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه که توانست شور و هیجانی در جامعه ایجاد و مردم را به خرید کتاب تشویق کند، یک پتانسیل فوق‌العاده است که باید به آن بیشتر توجه کرد و این فرصت را قدر دانست.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا هشتم بهمن‌ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها