یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
آئین رونمایی از کتاب «جذبه مشرقی» در فرهنگسرای خانواده

آئین رونمایی کتاب «جذبه مشرقی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رو سه‌شنبه (۷ بهمن‌ماه) ساعت ۱۱ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای خانواده؛ در این برنامه شیوا مقدم(رییس فرهنگ‌سرای خانواده)، حسین سروقامت(نویسنده کتاب)، مسعود پیرمرادیان(مدیر نشر معارف)، علی محمدی(مدیر مؤسسه ادبستان سواد رسانه) و علیرضا بختیارزاده و نیوشا باطنی(کارشناس مجری) حضور دارند.

کتاب «جذبه مشرقی» نوشته حسین سروقامت، توسط انتشارات نشر معارف به چاپ و نشر رسیده، مجموعه ای جذاب از خاطرات اسلام آوردن و گرایش به حجاب و عفاف در زنان و دختران غیرمسلمان است.

در این کتاب بخشی از جاذبه های دین پرشکوه اسلام به تصویر کشیده شده است، نومسلمانان ره یافته ای از این جاذبه ها سخن می‌گویند که نگاهی عمیق و البته از برون به این آیین آسمانی دارند. آنان چشم بسته به این وادی ره نبرده اند، بلکه پیش از این رنج انسان خسته از زرق و برق دنیای مادی را به وضوح دیده اند؛ زرق و برق خیره کننده ای که ممکن است در نگاهی سطحی، عده‌ای را مجذوب خویش سازد اما غرق شدن در آن جز ملال و افسردگی نتیجه‌ای در برندارد.

کتاب «جذبه مشرقی» شامل چهل روایت از زنان و مردان نواندیش نو مسلمان پیش از آنکه به صورت کتاب در اختیار خوانندگان عزیز قرار گیرد طی دوره‌ای چند ساله به تفکیک در مجلات «پیام زن» و «راه رشد» منتشر شد.

این برنامه با مشارکت نشر معارف، مؤسسه ادبستان سواد رسانه، خانه فرهنگ مشارکتی آریا و موسسه فرهنگی هنری آسمان فتح ققنوس برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها