شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
اهدای ۲۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مناطق محروم استان تهران

نمازگزاران مسجد النبی (ص) و اهالی محله شهرک پاسداران تهرانسر ۲۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مناطق محروم استان تهران اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به‌نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، نمازگزاران مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهالی فرهنگ دوست محله شهرک پاسداران تهرانسر در اقدامی ارزشمند ۲۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مناطق محروم استان اهدا کردند.
 
مجید شاه‌محمدی مسئول کتابخانه‌ عمومی مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: این اقدام با هدف کمک به ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار مناطق محروم و روستایی و تجهیز کتابخانه های این مناطق صورت گرفت.
 
وی اهدای کتاب و کتابخوانی را از کارهای خیر ماندگار دانست و گفت: توصیه ما به همه شهروندان این است که کتاب مازاد و سالم خود را جهت استفاده حداکثری توسط سایر هموطنان و علاقه‌مندان به کتابخوانی در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار دهند و در رشد دانایی و ترویج علم و فرهنگ در جامعه سهیم باشند.
 
شاه‌محمدی با بیان اینکه کتابخانه مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) در همه فصول کتاب‌های اهدائی و مازاد خود را به پایگاه مبادله کتاب ومناطق محروم ارسال می کند، گفت: کتاب‌های اهدا شده به کتابخانه‌های عمومی در موضوعاتی از قبیل علمی، مذهبی، تاریخی، سیاسی، کنکور، کمک درسی و کودک و نوجوان است.
 
مسئول کتابخانه‌ عمومی مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) با اشاره به اینکه از طریق تبلیغات اهدای کتاب در فضای مجازی و ارتباط با دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با امر ارزشمند اهدای کتاب آشنا شدیم و با همت نمازگزاران مسجد و اهالی فرهنگ دوست محله شهرک پاسداران تهرانسر علاوه بر کتاب‌های اهدایی، کتاب‌های قرآن صوتی نیز به صورت جزء به جزء به کتابخانه‌های عمومی اهداء شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها