جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
وضعیت جمع آوری نقاط پرتراکم مناطق پستی تهران در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب

بابک افروز گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، وضعیت جمع آوری نقاط پر تراکم مناطق پستی تهران در ۱۵ نقطه شهر مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بابک افروز، مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای جمع‌آوری کتاب‌های ناشران پنج دفتر پستی و 10 واحد سیار در محل‌هایی که تراکم بیشتری از انتشاراتی‌ها حضور دارند در نقاط مختلف شهر تهران تعبیه شد.
 
وی همچنین گفت: یک دفتر پستی ثابت و 6 واحد سیار در منطقه جنوب غرب، 2 دفتر پستی ثابت و 3 واحد سیار در منطقه در منطقه شمال غرب و 2 دفتر پستی ثابت و یک واحد سیار در منطقه شمال نقطه‌گذاری شده است.

افروز درباره وضعیت جمع‌آوری نقاط پر تراکم منطقه جنوب غرب اظهار کرد: دفتر پستی ثابت در این منطقه، دفتر پست شهید یوسفیان در خیابان شهدای ژاندارمری است. همچنین 6 واحد سیار این بخش از شهر تهران نیز در خیابان‌های مهدیزاده، تقاطع کارگر جنوبی و وحید نظری، تقاطع روانمهر و فخر رازی، تقاطع خیابان شهدای ژاندارمری و دانشگاه، تقاطع خیابان شهدای ژاندارمری و ابوریحان و همچنین خیابان دانشگاه قرار دارند.
 
مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در خصوص وضعیت جمع‌آوری نقاط پر تراکم منطقه شمال غرب نیز بیان کرد: در این منطقه از شهر تهران دفتر پستی لاله در خیابان فاطمی و دفتر پستی باجه مرکزی در ضلع شمال غربی میدان ولی‌عصر انتخاب شده است. همچنین  3 واحد سیار نیز در خیابان وصال شیرازی، خیابان شانزده آذر و خیابان نصرت حضور دارند.
 
بابک افروز در پایان گفت: دفتر پستی ایرانشهر واقع در خیابان ایرانشهر، دفتر پستی در تقاطع خیابان کریم‌خان زند و پل حافظ و همچنین یک واحد سیار در تقاطع سپهبد قرنی و آیت‌الله طالقانی نیز نقاط پر تراکم منطقه شمال شهر تهران برای جمع‌آوری کتاب از ناشران است.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ششم بهمن ماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها