چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
برگزیدگان جشنواره مجازی نمایشنامه‌نویسی رضوی معرفی شدند

برگزیدگان نخستین جشنواره مجازی نمایشنامه‌نویسی رضوی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع)، قطب‌الدین صادقی، نصرالله قادری، سعید اسدی، شهرام کرمی و نادر برهانی‌مرند به ‌عنوان هیأت داوران اولین جشنواره و کارگاه مجازی نمایشنامه‌نویسی رضوی با بررسی آثار نهایی کارگاه‌های آموزشی، ۳ برگزیده این دوره از این رویداد را اعلام کردند.
 
«حمام خون» به ‌نویسندگی احمد ملک‌نژاد از مشهد، رتبه اول و رتبه‌های دوم و سوم جشنواره به ترتیب به نمایشنامه‌های «مکتب‌خانه سرخس» به نویسندگی پریسا کیومرثی از خرم‌آباد و «ماه و خورشید» به‌ نویسندگی عقیل جماعتی از جزیره خارک رسید.
 
همچنین هیأت داوران لوح تقدیری را به بهمن بارانی نویسنده نمایشنامه «مارینا ترنج» از خوسف بیرجند اهدا خواهد کرد.
 
اضافه می شود به برندگان در رتبه‌های اول، دوم و سوم جشنواره، به ترتیب مبلغ ۱۲ میلیون تومان، ۸ میلیون تومان و ۴ میلیون تومان و لوح افتخار تقدیم خواهد شد و نیز آثار برگزیده در قالب کتابی منتشر خواهد شد.
 
از میان ۸۰ طرح رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی و کارگاه مجازی نمایشنامه‌نویسی رضوی، ۱۲ طرح در دو بخش اقتباسی و آزاد در سه گروه مجازی با حضور و راهنمایی دکتر قطب‌الدین صادقی، نصرالله قادری و نادر برهانی‌مرند از اساتید مطرح تئاتر کشور به نمایشنامه تبدیل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها