سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
حضور مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت با 272 عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران  

پس از کش‌وقوس‌های فراوان، نمایشگاه مجازی تهران به عنوان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از اول بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در این نمایشگاه کتاب‌های تولیدی چاپ اول و مجدد ناشران از سال 1392 به بعد طبق فهرست ثبت شده در خانه کتاب، به معرض دید و انتخاب و خرید علاقه‌مندان و کتاب‌خوانان قرار خواهد گرفت.

مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت که در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تهران همواره با دو غرفه عمومی و کودک و نوجوان حضور می‌یافت اکنون با تازه‌های نشر و تجدید چاپ 92 به بعد خود در هر دو حوزه شرکت کرده است.

آثار ثبت شده در خانه کتاب نشان می‌دهد که این مؤسسه در مجموع با 272 عنوان که از این میان 163 عنوان کتاب چاپ اول و 109 عنوان کتاب تجدید چاپ در نمایشگاه حاضر شده است. بر همین اساس کتاب‌های چاپ اول مؤسسه در حوزه کودک و نوجوان 63 عنوان کتاب و در گروه تاریخ معاصر ایران 31 عنوان و در گروه دفاع مقدس و مقاومت 46 عنوان کتاب را در نمایشگاه مجازی در معرض مخاطبان خود و عموم مردم قرار داده است. در گروه شخصیت و دیدگاه‌های حضرت امام خمینی 3 و در گروه شخصیت و دیدگاه‌های حضرت امام خامنه‌ای 11 و در گروه تاریخ و معارف اسلامی 9 عنوان کتاب نیز در نمایشگاه عرضه شده است.

انتشارات قدر ولایت در دو سال اخیر در تعامل با کارشناسان خبره، طراحان تصویرگران گرافیست‌های برجسته و نویسندگان توانمند موفق به تولید آثار خوبی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان شده است که تعدادی از آنها در کمتر از یک سال به چاپ چهارم یا پنجم رسیده‌اند. در خصوص تاریخ معاصر ایران علاوه بر تولید عناوین مربوط به تاریخ انقلاب اسلامی و شخصیت‌های اثرگذار آن، به مناسبت یکصدمین سالگرد کودتای سوم اسفند 1299، موفق به تولید 7 عنوان کتاب در مقطع پهلوی اول (رضاخان) شده که 3 عنوان آن اعلام وصول شده و در فهرست خانه کتاب آمده است و در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

کتاب‌های شاخصی که طی دو سال اخیر در مؤسسه تولید و در نمایشگاه کتاب تهران برای اولین بار عرضه خواهند شد. عبارت‌اند از:
 
در حوزه کودک و نوجوان
1/1- مجموعه 10 جلدی یادداشت های یک فرشته با عناوین: همسایه‌ها، ستاره‌های طلایی، گلی از گل‌های بهشت، صبحانه گنجشک‌ها، دفتر سخنگو، باغ کتاب، سوپ بدمزه، تولدت مبارک، گُل درخشان، حرف‌های شکلاتی.
2/1- جایزه‌های خدا8 /1- آبشار اندیشه
3/1- آرزوی گُل سرخ9/1- فرشته‌های حرم
4/1- ردّ پا10/1- گوش‌هایت را تیز کن
5/1- قهرمان من11/1- سیب کوچولو
6/1- حرف‌های رنگی رنگی12/1- فرشته‌های باران
7/1- مقتل نوجوان

در حوزه تاریخ معاصر ایران
1/2- خواص در لحظه‌های حساس جلدهای 1 و 2
2/2- نقد گفتمان دولت‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جلد اول
3/2- هندسه گفتمان تمدن‌ساز انقلاب اسلامی
4/2- دهه شصت مظلوم
5/2- زیست مؤمنانه (آیات کاربردی قرآن کریم)
6/2- محاکمه رضا شاهو روشنفکران پیرامون او
7/2- یک مرد و یک نامرد
8/2- هر چه شما بگویید، ارباب!!
9/2- من تقی زاده هستم، جلدهای او 2
10/2- جنایات انگلیس در ایران
11/2- دیوار سفارت، دیوار نفس
12/2- نقش روشنفکران در تاریخ معاصر، جلد 4 (ابوالحسن بنی صدر)
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها