چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
برگزاری بیستمین دوره جایزه ادبی شهید غنی‌پور

بیستمین دوره جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور در اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از دبیرخانه جشنواره شهید حبیب غنی‌پور، بیستمین دوره جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور به روال همه‌ساله در یکی از دوشنبه‌های اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار و برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های کودک، نوجوان و رمان بزرگ‌سال معرفی می‌شوند.
 
این جایزه ادبی یکی از آثار ماندگار زنده‌یاد امیرحسین فردی «پدر داستان انقلاب» است که به‌منظور اعتلای ادبیات داستانی کشور از سوی شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) همه‌ساله برگزار می‌شود.
 
جلسات قصه‌نویسی شورای نویسندگان مسجد از سال ۱۳۵۸، در روزهای دوشنبه هر هفته، زیر نظر زنده‌یاد امیرحسین فردی برگزار می‌شده است.
 
امسال نیز علی‌رغم همه‌گیری بیماری کرونا(کوید ۱۹) مراحل شناسایی، انتخاب و ارزیابی آثار در بخش‌های گوناگون انجام و آثار برگزیده در مراسم اختتامیه بیستمین دوره این جایزه معرفی خواهند شد.
 
مراسم به قرار همیشگی بعد از نماز مغرب و عشای یکی از دوشنبه‌های اسفندماه، مقارن با ایام شهادت حبیب غنی‌پور، ‌با رعایت پروتکل‌های اجتماعی در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار و ضمن پخش مراسم به شکل مجازی برگزیدگان این رویداد ادبی معرفی و در مراسمی نمادین جوایز خود را از دست پدران شهدا دریافت می‌کنند.
 
گفتنی است که برندگان نوزدهمین دوره نیز که به دلیل عدم برگزاری این جشنواره در سال گذشته، موفق به شرکت در این مراسم نشده‌اند، لوح تقدیر و نشان حبیب دریافت می‌کنند.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها