شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات فرهنگی را از 29 دی 1399 از سر می‌گیرد

کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات‌رسانی فرهنگی به گردشگران، دوستداران کتاب و پژوهشگران را از روز دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ خورشیدی در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) از سرمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به‌نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، بازگشایی تالارهای کتابخانه‌ای و موزه‌ای از روز دوشنبه 29 دی 1399 خورشیدی در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در کتابخانه و موزه ملی ملک انجام می‌پذیرد. این موقوفه در روزهای زوج هفته از ساعت 8:30 تا ساعت 14:30 میزبان گردشگران، دوستداران کتاب و پژوهشگران خواهد بود.
 
خدمات مجازی و غیر حضوری بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران به مخاطبان هم‌زمان با این خدمات‌رسانی پیوستگی خواهد یافت. دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی می‌توانند همچون ماه‌های گذشته از خدمات مجازی و غیر حضوری کتابخانه و موزه ملی ملک بهره بگیرند.
 
فایل‌های راهنمای زیر را می‌توانید ببینید، دریافت کنید و از شیوه‌های بهره‌گیری از خدمات کتابخانه‌ای و موزه‌ای در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک آگاهی پیدا کنید؛
 
شیوه‌نامه بازدید از موزه در دوران گسترش بیماری کرونا
 
شیوه‌نامه بهره‌گیری از کتابخانه در دوران گسترش بیماری کرونا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها