شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
حل چالش‌های کتابخانه‌ای در لیپتک 2

لیپتک 2، امکان تجربه و حل یک مسأله واقعی تحت نظارت و داوری برجسته‌ترین متخصصان حوزه پردازش زبان فارسی را به شرکت‌کنندگان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت این مجموعه رویداد فناورانه‌ای برای استفاده از هوش مصنوعی با هدف حل چالش شناسایی متون در منابع کتابخانه‌ای و آرشیوی برگزار می‌شود.

رویداد لیپتک 2 با عنوان تشخیص موضوع توسط مرکز نوآوری و توسعه کسب‌وکارهای داده ‌محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، به‌کارگیری فناوری‌های روز تسریع، تدقیق و تسهیل فرآیندهای سازمانی و ارائه خدمات مناسب به مخاطبان است

همه کسب‌وکارهای نوپا و شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی به این رویداد دعوت هستند تا برای حل چالش شناسایی متون در منابع کتابخانه‌ای و آرشیوی راه‌کاری نوآورانه ارائه کنند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست ‌جمهوری، لیپتک 2 امکان تجربه و حل یک مسأله واقعی تحت نظارت و داوری برجسته‌ترین متخصصان حوزه پردازش زبان فارسی را به شرکت‌کنندگان می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا در محیطی مناسب با یکدیگر به رقابت بپردازند و از دانش خود برای حل مسائل واقعی کشور بهره ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها