سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
فراخوان اولین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی منتشر شد

اولین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و پژوهشکده تاریخ معاصر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دبیرخانة اولین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی از ناشران، پدیدآورندگان، مترجمان و مصححان دعوت می‌کند با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی www.tarikhsal.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.
 
اولین جایزة کتاب تاریخ انقلاب اسلامی با هدف، ارتقای فرهنگ و حافظة تاریخی جامعة اسلامی ایران و حفظ استقلال و هویت فرهنگی، شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر در حوزة تاریخ انقلاب اسلامی (ریشه‌ها و پیامدها)، کمک به اعتلای سطح دانش تاریخی و فرهنگ مکتوب، مقابله با تحریف تاریخ انقلاب اسلامی، حمایت و تشویق مؤلفان و پدیدآورندگان متعهد و متخصص سراسر کشور در این حوزه در بهمن 1399 برگزار می‌شود.
 
آثار منتشرشده در بازة زمانی 1357ـ1397 (گام اول انقلاب) در جشنواره قابل بررسی و داوری خواهند بود. بر اساس این فراخوان، کتاب های ارسال باید دارای برگة اعلام وصول باشند و جزو کتاب‌های کمک‌درسی و عکس‌برداری‌شده نباشند.
 
فقط آثاری در جایزة کتاب انقلاب اسلامی داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌‌نام را در تارنمای این جایزه پر کرده و به ‌همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند.
 
داوری آثار مربوط به بازة زمانی 1357ـ1395 در قالب تشویقی ـ رقابتی و آثار مربوط به سال‌های 1396ـ1397 در قالب ضوابط رقابتی صورت می‌گیرد. آثار دریافت‌شده بازگردانده نخواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها