شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
اجرای طرح «کتاب در خانه» در کتابخانه‌های اصفهان

طرح «کتاب در خانه» با شعار «دیروز شما در کتابخانه ما؛ امروز ما در خانه شما» از طرف امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی اصفهان برای مدت کرونا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، مدیر اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان در این باره گفت: در طرح «کتاب در خانه» به مدت یک سال و با پرداخت 170 هزار تومان تا سقف سه کتاب‌ درخواستیِ امانت‌ گیرنده، به‌صورت رایگان درب منزل وی تحویل می‌شود.

طیبه فاطمی افزود: قصد داریم در آینده نزدیک، عضویت در طرح «کتاب در خانه» را الکترونیکی کرده و درخواست شرکت‌کنندگان را از طریق کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان ثبت کنیم. کتاب‌ها در این طرح توسط پیک درب منزل تحویل و درخواست‌های بعدی مشترکان ثبت می‌شود تا در نوبت بعدی کتاب‌های موردنیاز در اختیار مشترک قرار داده شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت در این طرح می‌تواند کتابخانه‌های دیگر شهرداری را وارد مدار طرح «کتاب در خانه» بکند، گفت: علاقه‌مندان در حال حاضر می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های میرداماد و هنر درخواست خود را برای شرکت در طرح ارائه و سه کتاب دریافت کنند.

فاطمی درباره میزان استقبال از این طرح افزود: تاکنون استقبال شهروندان از طرح «کتاب در خانه» رضایت‌بخش بوده و امیدواریم با اطلاع‌رسانی مناسب مردم از این فرصت فرهنگی نهایت بهره را ببرند. علاقه‌مندان برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح «کتاب در خانه» می‌توانند به سایت cle.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها