سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
منتخبین مسابقه کتابخوانی «امت رسول‌الله» در مازندران تجلیل شدند

برگزیدگان منتخبین مسابقه کتابخوانی «امت رسول‌الله» که به‌مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در مازندران برگزار شده بود، تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه کتاب محصول تجربه های بشری و خلاقیت های ذهنی و آموخته‌های درازمدت انسان است، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، برگزاری مسابقه پویش کتابخوانی «امت رسول الله» در دو بخش کودک و بزرگسال بود.

معصومه فرجی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانستند فایل صوتی کتاب خوانده شده خود را تا 20 آذرماه جهت شرکت در مسابقه ارسال کنند، افزود: این پویش در دو بخش کودک و بزرگسال با معرفی دو عنوان کتاب با عناوین «تتوک و خضر دهم» اثر ابراهیم باقری حمیدآبادی و در بخش بزرگسال کتاب «محمد پیامبری برای همیشه» تالیف رحیم ازغدی برگزار شد.

به گفه وی، برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و به شرح ذیل تجلیل شدند:


منتخبین بخش کودک از کتاب «تتوک و خضر دهم» به ترتیب الناز احمدپور، آرشیدا غضنفری و ونوشه خانی‌ایوریق بودند. در بخش بزرگسال از کتاب «محمد پیامبری برای همیشه» هم سید محبوبه نبیان برگزیده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها