جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
نمایشگاه مجازی «شهید سلیمانی، چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم» طراحی شد

به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به عنوان چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم، از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، نمایشگاه مجازی «شهید سلیمانی، چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم» طراحی و در قالب گالری‌های متنوع و مختلف ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نمایشگاه مجازی «شهید سلیمانی، چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم» شامل بیش از ۱۱۰ قطعه عکسی است که در سال گذشته و چند روز پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در اولین نمایشگاه عکس از سوی رایزنی فرهنگی تهیه و به صورت فیزیکی برپا شده بود.
 
در این نمایشگاه پس از ورود از طریق لینک زیر و فشردن دکمه ادامه و قبول، وارد نمایشگاه شده و امکان قدم زدن، تنظیم فاصله، حرکت در تالارها، بزرگنمایی، تنظیم کیفیت نمایشگاه در بخش ابزارها و ... وجود دارد.
 
لینک نمایشگاه در پایگاه اطلاع‌رسانی رایزنی فرهنگی به زبان ژاپنی درج شده و از طریق لینک (https://b2n.ir/034599) قابل دسترس است.
 
همچنین در ادامه اجرای برنامه‌های رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، تهیه نماهنگ‌های ویژه این مناسبت، اینفوگرافی زندگی شهید سلیمانی و برگزاری سمینار تخصصی و مجازی «معرفی قهرمان ملی ایران، شهید سپهبد قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها