یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
مسابقه‌ بزرگ «یلدای بی‌پایان»

مسابقه‌ بزرگ «یلدای بی‌پایان» به مناسبت شب یلدا از سوی انتشارات طوطی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات طوطی، یلدای امسال با یلداهای گذشته متفاوت است. شیوع بیماری کرونا آخرین یلدای قرن را تحت‌تأثیر قرار داده است و دورهمی‌های فرهنگی همه مجازی شده‌اند. ما نیز امسال به‌مناسبت پنج‌سالگی کتاب‌های طوطی، بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی،‌ تصمیم گرفته‌ایم با «داستان‌های بی‌پایان» ضیافتی یلدایی برگزار کنیم.
 
قصه‌خوانی در شب یلدا از رسوم قدیمی ایرانیان برای گرامی‌داشت این آیین کهن است، بنابراین مسابقه‌ی بزرگ «یلدای بی‌پایان» را برای تشویق کودکان به قصه‌خوانی و قصه‌گویی و داستان‌نویسی طراحی کرده‌ایم.
 
هر کدام از کتاب‌های مجموعه‌ پنج‌جلدی «داستان‌های بی‌پایان» نوشته‌ احمد اکبرپور با تصویرگری مهناز سلیمان‌نژاد، یعنی «مهمان‌های ناخوانده»، «به دمم نگاه نکن!»،‌ «نامه را باز نکن قارقاری»، «آژانس روبی برای مرغ‌های محترم» و «به فرمان من واق واق واق» سه پایان متفاوت دارد و حالا…
 
شما هم می‌توانید برای هر کدام از این داستان‌ها پایان دلخواهتان را بنویسید.
 
همه‌ بچه‌های ۱۰ ساله تا ۱۴ ساله می‌توانند دست به قلم شوند و داستان‌های جذابشان که پایانی است بر داستان‌های بی‌پایان احمد اکبرپور برای طوطی را بفرستند.
 
برای شرکت در این مسابقه کافی است کتاب‌های این مجموعه را بخوانید و متن پایان دلخواه خود را با ذکر نام کتاب، حداکثر در ۳۰۰ کلمه با فرمت word بنویسید و در صفحه‌ی مسابقه‌ی بزرگ «یلدای بی‌پایان» در وبگاه طوطی بارگذاری کنید. می‌توانید برای هر پنج داستان، پایان بنویسید.
 
اگر کار با word برایتان دشوار است، تصویر دست‌نوشته‌ی خود را در سایت بارگذاری کنید. (آخر هر کتاب سه صفحه مخصوص شماست، از آنها استفاده کنید.)
 
* اگر دوست داشتید عکسی از خودتان با کتاب‌ها را هم در فرم مسابقه بارگذاری کنید.
 
نشانی اینترنتی مسابقه:
 
www.2ti.in/payan
 
مهلت شرکت در مسابقه: تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۹
 
جایزه‌ها: یک جایزه‌ ویژه و چهار جایزه‌ تشویقی+ دیپلم افتخار و مدال طوطی.
 
– کتاب‌های این مجموعه که در فهرست بهار ۹۸ لاک‌پشت پرنده موفق به دریافت ۴ لاک‌پشت شده‌اند و منتخب طرح سامان‌بخشی رشد هستند، را می‌توانید از وبگاه طوطی و همین‌طور کتاب‌فروشی‌های معتبر تهیه کنید.
 
– در فرم مسابقه علاوه بر بارگذاری داستان‌هایتان، این اطلاعات را وارد کنید: نام، نام خانوادگی، شماره‌ ملی، تاریخ تولد، نشانی پستی، شماره‌ تماس، رایانامه و شیوه‌ آشنایی با طوطی.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها